تبلت ارزان; تبلت دانشجویی اقتصادی با قیمت مناسب بخرید

این روزها با توجه به شرایط اقتصادی و گسترش آموزش مجازی در مدارس و دانشگاه ها، افراد زیادی اقدام به خرید تبلت ارزان قیمت کرده اند. تبلت های اقتصادی در مارک ها و مدل های مختلف در بازار موجود می باشد. برندهای لنوو، سامسونگ، هواوی و ... با تولید مدل های میان رده و اقتصادی با امکانات نسبتاً محدود، نیاز مشتریان را در سراسر جهان برآورده کرده اند. به عنوان مثال تبلت گلکسی تب a7 و تبلت سامسونگ t295 در دسته تبلت های دانشجویی و میان رده قرار می گیرند. تبلت های ارزان قیمت برای کودکان، نوجوانان و دانش آموزان غیر از آموزش مجازی کاربردهای دیگری نیز دارد. برای مثال از این تبلت ها برای وب گردی، تماشای فیلم و کتاب خواندن استفاده می شود. تبلت های ارزان قیمت اگرچه امکانات محدودی دارند، اما نیازهای بسیاری از کاربران در سراسر جهان را برآورده کرده اند. در ادامه با وبلاگ تکنولوژی همراه باشید.

  

معرفی تبلت ارزان قیمت Samsung Galaxy Tab A 8.0

در میان تبلت های میان رده سامسونگ، Galaxy Tab A 8.0 SM-T295 به عنوان تبلتی ارزان قیمت برای کودکان و دانش آموزان شناخته می شود. اگرچه چیپست ضعیفی دارد و رم 2 گیگابایتی دارد. اما عمر باتری زیاد است و کیفیت ساخت بالایی دارد. این تبلت ارزان و قابل حمل تا 4G را پشتیبانی می کند. وضوح صفحه نمایش تبلت سامسونگ T295 1280×800 و هشت اینچ است و تنها یک سیم کارت نانوسیم را می پذیرد. یکی از معایب این تبلت دوربین بی کیفیتی است که اکثر تبلت ها دارند. تبلت ارزان Galaxy Tab A 8.0 SM-T295، تبلتی مقرون به صرفه و قابل حمل که بیشترین کاربرد را برای کارهای روزمره دارد. این تبلت در سال 2019 به بازار عرضه شد.

تبلت دانشجویی Samsung Galaxy Tab A Heft Lite

تبلت Galaxy Tab A7 Lite SM-T225 در سال 2021 رونمایی و روانه بازار شد.این تبلت ارزان و میان رده یکی از گزینه های مناسب برای آموزش مجازی و یا برای کودکان است. صفحه نمایش آن 800 در 1280 است و چیپست به کار رفته در این تبلت ارزان قیمت میان رده اسنپدراگون 429 است. قدرت پردازش تبلت گلکسی تب A7 با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در مقایسه با ارزان و متوسط است. تبلت های مقرون به صرفه . با این حساب Galaxy Tab A7 Lite قادر به اجرای برنامه ها و بازی های سنگین است. دوربین سلفی این تبلت ارزان قیمت 2 مگاپیکسلی و دوربین پشتی آن 8 مگاپیکسلی است. تبلت گلکسی تب A7 لایت برای انجام کارهای روزمره، یوتیوب گردی و مطالعه کتاب های آنلاین مانند فیدیبو و ... بسیار مناسب است، در راهنمای خرید تبلت تب ای 7 لایت در نظر داشته باشید که در دسته تبلت های مقرون به صرفه قرار دارد و بسیار مناسب است. مقرون به صرفه یکی از معایب این تبلت ارزان قیمت برای کودکان وزن بالای آن است. زیرا پس از استفاده طولانی مدت مچ دست تحریک می شود بنابراین باید از جا قرص استفاده کرد.

تبلت Lenovo Tab M8 4G اقتصادی و تبلت دانشجویی

تبلت Tab M8 4G از سری تبلت های ارزان قیمت و میان رده می باشد که مناسب ترین مدل برای کودکان و آموزش مجازی می باشد. صفحه نمایش آن 1280 در 800 است و تا 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد. این تبلت ارزان و مقرون به صرفه از اینترنت 4G پشتیبانی می کند. همانطور که در (وب سایت آمازون) اشاره شد، این تبلت مقرون به صرفه در سال 2019 به بازار عرضه شد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد تبلت Lenovo Tab M8 4G این است که به دلیل پشتیبانی از اینترنت، گزینه مناسبی برای یوتیوب گردی و بازی های آنلاین است. به 4G علاوه بر این، می توانید با استفاده از این تبلت ارزان، فیلم تماشا کنید و اپلیکیشن های مطالعه آنلاین نصب کنید. لنوو یکی از شناخته شده ترین برندهای تبلت در بازار است که با خرید این تبلت مقرون به صرفه می توانید نیاز روزانه خود را برطرف کنید. یکی از معایب این محصول دوربین بی کیفیت آن است.

معرفی تبلت ارزان قیمت Lenovo Tab M10 X505X با ظرفیت 32 گیگابایت

همانطور که اشاره کردیم لنوو یکی از برندهای معروف تبلت، لپ تاپ و ... است که این برند با تولید تبلت های ارزان قیمت برای کودکان و بزرگسالان نیاز بسیاری از کاربران را در سراسر جهان برآورده کرده است. تب M10 X505X یکی از این تبلت های مقرون به صرفه و میان رده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این تبلت دانشجویی پشتیبانی از اینترنت تا 4G می باشد. صفحه نمایش این محصول ده اینچی و دارای رزولوشن 1280 در 800 می باشد تب M10 X505X دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی با 2 گیگابایت رم می باشد. وزن این تبلت ارزان 480 گرم و ساختار بدنه آن از پلاستیک ساخته شده است. از معایب این تبلت باید به عدم مناسب بودن آن برای نصب بازی اشاره کرد; اما به همین دلیل این تبلت را در لیست تبلت های ارزان قیمت قرار دادیم که گزینه خوبی برای تماشای فیلم و وب گردی است.

یک تبلت ارزان قیمت برای کودکان؛ Huawei MatePad T 8 مدل

هوآوی یکی دیگر از شرکت هایی است که علاوه بر تولید گوشی های تلفن همراه، تبلت هایی با مدل های مختلف در بازار عرضه کرده است. تبلت MatePad T 8 یک تبلت دانشجویی مناسب برای کارهای روزمره می باشد. ظرفیت داخلی این تبلت ارزان قیمت 16 گیگابایت با 2 گیگابایت رم است. صفحه نمایش آن از نوع LED با وضوح 1280 در 800 است.دوربین اصلی تبلت میت پد 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 2 مگاپیکسلی است. این تبلت دانشجویی برای آموزش مجازی و تماشای فیلم مناسب است زیرا صفحه نمایش نور خوبی دارد و وضوح تصویر HD است. یکی از مزیت های این محصول هواوی حالت ویژه ای به نام eBook است. با فعال کردن این حالت که مخصوص کتابخوانی است، می توانید به راحتی با تبلت مطالعه کنید. حالت دیگری که برای کودکان مناسب است و از چشم کودکان در حین بازی محافظت می کند، حالت Eye Comfort است. یکی از معایب این تبلت ارزان نداشتن سرویس گوگل است.

آخرین کلمه

از آنجایی که ریسک خرید تبلت های دست دوم زیاد است، افراد زیادی تبلت های ارزان قیمت را خریداری می کنند. یکی دیگر از مزایای خرید تبلت مقرون به صرفه، استفاده مداوم کودکان از تبلت و نصب بازی های مختلف است. خرید تبلت ارزان برای کودکان با توجه به استفاده روزمره و آسیب هایی که کودکان در حین بازی ممکن است به آن وارد کنند، راه حل مناسبی است. تبلت ارزان قیمت شاید از نظر سخت افزاری از کیفیت پایینی برخوردار باشد اما در زمینه کاری و تحصیلی پاسخگوی بسیاری از کاربران بوده است. یک تبلت مقرون به صرفه مکمل خوبی برای تلفن همراه است زیرا به افزایش عمر گوشی و باتری کمک می کند.


منبع: شهر سخت افزار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد