مقایسه لیزر موهای زائد با سایر روش های رفع موهای زائد

لیزر موهای زائد در کلینیک آوینا

لیزر موهای زائد عملی است که طی آن موهای ناخواسته در نواحی مختلف بدن مانند صورت، پشت لب ها، پیشانی، گوش و گردن، شکم و اندام تناسلی، چانه و گونه ها رشد می کنند، از طریق پالس لیزر، فولیکول های روی مو از بین می روند. . این روش سال هاست که برای از بین بردن موهای زائد بدن مورد استفاده قرار می گیرد و نکته ای که در قرارداد باید مورد توجه قرار گیرد این است که برای جلوگیری از عوارض احتمالی باید زیر نظر متخصصان این حوزه انجام شود.


لیزر موهای زائد

مکانیسم عمل لیزر موهای زائد

اساس روش لیزر مو حرارت روشنایی نوری است. با انتخاب طول موج نور و پالس طولانی برای رسیدن به اثر مطلوب بر روی بافت مو. همچنین ممکن است لیزر مو فولیکول های مو را از بین ببرد، بنابراین بقیه پوست را گرم نمی کند.


مکانیسم عمل لیزر موهای زائد

نور توسط اجسام تاریک جذب می شود، بنابراین انرژی لیزر ممکن است توسط قسمت های تاریک بدن با سرعت و شدت بیشتری جذب شود. هدف تیره نیز ممکن است به طور طبیعی در بدن وجود داشته باشد. لیزر به طور طبیعی می تواند موهای سیاه یا قهوه ای را از بین ببرد و توانایی حذف موهای رنگ شده را ندارد و لیزر روی موهای زبر بسیار بهتر عمل می کند و بعد از لیزر نتیجه بهتری را ایجاد می کند.

برخی از بیماران ممکن است سال‌ها پس از جراحی لیزر رشد مجدد مو را تجربه کنند، که نشان می‌دهد لیزر موهای زائد می‌تواند رشد مو را در طول زمان برای این افراد کاهش دهد اما منجر به ریزش دائمی مو نمی‌شود. از آنجایی که لیزر سرعت کارایی بالایی دارد، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. البته این نکته را نیز باید در نظر گرفت. قرارداد مهارت و تخصص اپراتور نیز در لیزر مورد استفاده موثر است.



مقایسه لیزر موهای زائد با سایر روش های رفع موهای زائد

رفع موهای زائد با نور شدید پالسی: در این روش کاهش رشد مو بعد از 6 ماه در لیزر الکساندرایت حدود 60 درصد، لیزرهای دایود 70 درصد، IPL حدود 60 درصد است. عوارض این روش حذف موقت موهای زائد است و تغییرات رنگدانه پس از 6 ماه به حالت عادی برمی گردد.

از بین بردن موهای زائد با الکترولیز: در این روش 100 درصد موها را می توان از بین برد و انواع رنگ پوست مشکلی ندارد. تنها با افزایش یا تغییر میزان هورمون در بدن، امکان رشد موهای بیشتری در چانه و گردن وجود دارد.


رفع موهای زائد با تیغ: این روش فقط موهای زائد را از سطح بدن پاک می کند و برای مدت کوتاهی مسئولیت بدن را بر عهده دارد.

رفع موهای زائد با موم و موم: در این روش موها به صورت نیمه دائمی برداشته می شوند.


چه کسانی نباید لیزر کنند؟

تعدادی از شرایط و بیماری ها وجود دارد که فرد هرگز نباید از لیزر برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده کند:


بیماری لوپوس

برنزه شدن

مصرف ایزوترتینوئین

مصرف داروهای حاوی طلا

تاریخچه گوشت اضافی در عمل

وجود اختلالات هورمونی

وجود خالکوبی یا خال یا لکه در محل لیزر

سابقه عفونت در محل لیزر

افراد باردار

مصرف داروهای حاوی طلا


عوارض لیزر موهای زائد

این روش ممکن است باعث تعدادی از عوارض جانبی مانند خارش، قرمزی پوست، التهاب پوست یا تورم فولیکول ها شود که همه آنها ممکن است پس از دو تا سه روز از بین بروند، اما دو مورد از شایع ترین عوارض لیزر است. رفع موهای زائد هستند که شامل جوش و تغییر رنگ پوست می شود.

برخی از کلینیک ها از یک سری داروهای بیهوشی برای انجام لیزر برای کاهش درد استفاده می کنند که هزینه های اضافی نیز به همراه دارد. با این حال، باید به این نکته نیز توجه داشت که کرم های بی حس کننده را نباید در مناطق وسیعی از پوست درمان شده استفاده کرد زیرا ممکن است باعث آسیب جدی به بیمار یا حتی مرگ شود. کرم های بی حس کننده باید 30 دقیقه قبل از جراحی استفاده شود.


سایر عوارضی که لیزر ممکن است ایجاد کند سوختگی یا تغییر رنگ پوست، جوش، تورم اطراف فولیکول های مو و عفونت است. برخی از این عوارض جانبی ممکن است با درمان با نوع مناسب لیزر مورد استفاده در نواحی مناسب برای نوع پوست مناسب کاهش یابد.

مراقبت از مو بعد از لیزر موهای زائد

این نوع مراقبت بعد از لیزر اهمیت زیادی دارد زیرا ممکن است عمل لیزر روی پوست باعث قرمزی و التهاب در پوست شود که باید با گذاشتن یخ برای کاهش درد این ناحیه کاهش یابد. بعد از لیزر موهای زائد نیازی به استفاده از مسکن نیست، اما گاهی اوقات در اطراف ریشه مو حالت پوسته پوسته ایجاد می شود که بین 7 تا 10 روز طول می کشد. در این صورت باید از پماد آنتی بیوتیک برای بهبودی استفاده کرد تا زمانی که پوسته ها به طور کامل از بین بروند. همچنین ممکن است موهای زائد برای یک یا دو هفته رشد کرده و سپس ریزش کنند. فردی که لیزر را انجام می دهد باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کند زیرا لیزر برای افرادی که پوست تیره تر دارند بین 2 تا 3 ماه طول می کشد.



نتیجه:

با این حال لیزر یکی از پرطرفدارترین روش هایی است که این روزها برای داشتن پوستی شفاف در بین خانم ها رایج شده است. با این حال، به دلیل اینکه یک فناوری جدید است، قبل از استفاده باید در مورد آن تحقیق کرد و عوامل زیادی در این زمینه موثر است.


http://7bongah.ir/index.php/collection-of-groups/accessories/cosmetics-and-beauty/beauty-tools-and-equipment/laser-hair-removal-device

ساخت کلبه چوبی دو طبقه

تصویر سنتی کلبه یک کلبه یک طبقه با سقف شیبدار و پنجره های کوچک و زیبا است. اما واقعیت این است که می توان کلبه ای با طبقات بیشتر ساخت. برخی افراد ترجیح می دهند یک کلبه چوبی دو طبقه داشته باشند. با این کار می توانند فضای اتاق خواب، آشپزخانه و سالن را بهتر تفکیک کنند. در محاسبه هزینه کلبه دو طبقه فقط مساحت طبقه دوم به کل مساحت اضافه می شود. نوع چوب در کلبه های بیش از یک طبقه اهمیت بیشتری دارد. زیرا استحکام و کیفیت چوب در این کلبه ها اهمیت بیشتری دارد و راحتی شما را در کلبه تعیین می کند. ارتباط نزدیکی بین صدای قدم زدن یکی از اعضای خانه در طبقه پایین و کیفیت چوب استفاده شده را تصور کنید.

کلبه چوبی قابل حمل


کلبه چوبی قابل حمل یک کلبه کوچک است که نیاز به فونداسیون دائمی ندارد و می توان آن را در هر مکانی نصب کرد. مساحت این نوع کلبه معمولاً 15 تا 20 متر مربع است. کسانی که می توانند این کلبه ها را حمل کنند می توانند برای یک سفر هیجان انگیز در طبیعت از آن استفاده کنند. همچنین به دلیل سادگی این نوع کلبه می توان آن را در گوشه ای از باغ شخصی نصب کرد و در صورت تمایل قابل تعویض می باشد.

 

کلبه چوبی ارزان

قبلاً گفتیم که عوامل مختلفی در تعیین هزینه ساخت یک کلبه پیش ساخته دخیل هستند که به کمک آنها می توان یک کلبه گران قیمت یا ارزان قیمت طراحی کرد. اگر نگران هزینه ساخت یک کلبه هستید، می توانید با انتخاب مساحت کوچکتر و طبقات کمتر هزینه ها را به شدت کاهش دهید. ما هرگز استفاده از چوب بی کیفیت را توصیه نمی کنیم زیرا نوع چوب تاثیر زیادی در استحکام و عمر مفید کلبه دارد. اما با کاهش عواملی مانند ارتفاع سقف، نوع در و پنجره و نوع رنگ استفاده شده می توانید یک کلبه چوبی با کیفیت و ارزان داشته باشید.

هزینه ساخت یک کلبه چوبی


هزینه خرید کلبه چوبی در چوب سازه ای بسته به نوع مصالح استفاده شده، روش ساخت و تعداد طبقات متفاوت است. تجربه نشان داده است که این میزان هزینه بسیار کمتر از هزینه سایر رقبا در این زمینه است.

در اینجا موارد مهم دیگری وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

در سال‌های گذشته فرآیند ساخت قاب‌ها و قاب‌های چوبی را توسعه داده‌ایم که نتیجه نهایی آن زیبایی مضاعف و دوست‌دار محیط‌زیست این خانه‌ها است که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های مراحل ساخت و بهره‌برداری می‌شود.

استفاده از پانل های برش خورده در خانه های چوبی و ویلاهای چوبی Artman Arta خیلی باعث ضایعات بسیار کمتر و سهولت در ساخت سازه های چوبی می شود.

تیم مهندسی آرتمان آرتا پاسارگاد با حضور در محل ساخت خانه تمامی مراحل را به صورت دستی انجام می دهد. آنها مواد مورد نیاز خانه شما را مستقیماً از کارخانه به محل ساخت کلبه چوبی یا خانه چوبی شما منتقل می کنند. آنها دقیقاً می دانند که چگونه چوب و پانل ها را برای سازگاری با محیط زیست ترکیب کنند و پس از اتمام کار، خانه ای خواهید داشت که از فناوری های به روز استفاده می کند تا مصرف انرژی را تا 60 درصد کاهش دهد. و سالها آن را تضمین می کند.

همچنین چوب و پانل هایی که استفاده می کنیم نسبت به سایر سیستم ها به انرژی کمتری نیاز دارند که منجر به استفاده از سیستم های گرمایش و سرمایش کوچکتر می شود. دستگاه های کوچکتر نیز مصرف برق را کاهش داده و انتشار کربن را کاهش می دهند.

یکی از دلایل اصلی پیشنهاد ما سازه های چوبی به شما این است که علاوه بر مقرون به صرفه بودن برای شما، کیفیت را نیز تضمین می کند، مهم نیست که چه رویایی برای خانه خود دارید.

برای تخمین قیمت، صرفه جویی در هزینه و پول و کسب اطلاعات بیشتر همین امروز با ما تماس بگیرید.

 

ساخت کلبه چوبی توسط گروه

بنیانگذاران گروه آرتمان آرتان پاسارگاد تنها تولید کننده تخصصی ویلاهای چوبی لوکس و مدرن از سال 1350 فعالیت مستقیم و مستمر خود را در صنعت ساختمان و پس از نیم قرن تلاش بی وقفه در بخشهای مختلف صنعت ساختمان و تولید انبوه آغاز کردند. واحدهای تجاری و اداری، مسکن خدماتی، شهرسازی و امثال آن توانستند اعتماد مشتریان را جلب کرده و وفاداری و فرهنگ ارتباط و احترام با مشتری را به عنوان یکی از چهره های شاخص فعال در بخش خصوصی و حوزه کارآفرینی ایجاد کنند. این منطقه متخصصان و پرسنل مجرب مجموعه آرتمن با بیش از 50 سال سابقه در ساخت انواع خانه های چوبی (در ابعاد مختلف، کف و طرح های بسیار زیبا) در کشورهایی مانند: ایتالیا، آلمان، آمریکا و در تمامی نقاط کشور عزیزمان ایران (تهران، کیش، کرج، شهرهای شمال کشور و ...) فعال می باشد. این مجموعه مفتخر است که زیر نظر پدر سازه های چوبی ایران در حال طراحی و اجرای این نوع سازه های زیبا و منحصر به فرد می باشد.

ویژگی های یک مبل خوب

مبل راحتی مدلی از مبل های موجود در بازار است که در سالن های پذیرایی یا اتاق نشیمن مورد استفاده قرار می گیرد. چیزی که این مبل ها را منحصر به فرد می کند ساختار راحت آن هاست تا در نشستن های طولانی احساس خستگی نکند.


به گزارش ایسنا، به نقل از هایپر دکور، مبل مدلی از مبل های موجود در بازار است که در تالارهای پذیرایی و یا اتاق نشیمن مورد استفاده قرار می گیرد. چیزی که این مبل ها را منحصر به فرد می کند ساختار راحت آن هاست تا در نشستن های طولانی احساس خستگی نکند. در ایران مبل بیشتر از سایر مبل ها مورد توجه و استفاده قرار گرفته است. در بازار مبل، انواع مبل راحتی را مشاهده می کنید که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:


 کاناپه

مبل ها مبل های دو یا سه نفره هستند. اصولاً در تمامی ست های راحتی مبل وجود دارد، اما می توانید از مبل به عنوان مبل تکی نیز در چیدمان منزل خود استفاده کنید.


 لاوست

اصطلاح Love برای مبل دو نفره استفاده می شود. این نوع مبل ها فضای کمی از خانه را اشغال می کنند، بنابراین بیشتر در خانه های کوچک استفاده می شوند. پایین ترین مبل در چیدمان اولیه خانه جلوی تلویزیون قرار می گیرد.


عاشق مبل

 روتختی: بسیاری از خانه ها به دلیل فضای محدود مجبور به استفاده از مبل هایی هستند که تبدیل به تخت می شوند. از این نوع مبل برای دفاتر اداری و ... نیز استفاده می شود.


 L شکل

مبل ال شکل یک مبل مدرن است که در سال های اخیر مورد توجه ویژه قرار گرفته است. این مبل ها باید در گوشه یا گوشه اتاق قرار گیرند. در بازار مبل نیز می توانید مبل های ال تخت را ببینید.


فانتزی

مبل فانتزی به مبل های مدرنی گفته می شود که ظاهری متفاوت با مبل های دیگر دارند.




مبل فانتزی

یک مبل راحتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

بسیاری از افراد هنگام خرید مبل فقط به قیمت و ظاهر آن توجه می کنند. اما در خرید مبل باید به نکات مختلفی از جمله فضای خانه نیز توجه کرد. قبل از انتخاب مبل باید فضای خالی خانه را به درستی سنجید. مبل ها نباید به اندازه ای بزرگ باشند که فضای خانه را کوچکتر از حد معمول کرده و امکان حرکت را محدود کنند. در انتخاب مبل علاوه بر فضای خانه باید به موارد زیر نیز توجه کرد:


1- اگرچه میزان چوب استفاده شده در مبل نسبت به سایر مبل ها کمتر است، اما جنس چوب نقش مهمی در تعیین طول عمر و دوام مبل دارد. در ایران از چوب نراد بیشترین استفاده را برای مبل راحتی می شود، اما گاهی تولیدکنندگان از چوب سفید و سایر چوب های بی کیفیت استفاده می کنند. لازم است از نوع چوب استفاده شده در مبل پرس و جو کنید. لازم به ذکر است که گاهی در ساختار مبل ها از مصنوعات چوبی مانند ام دی اف، نئوپان و ... نیز استفاده می شود.


2- پارچه استفاده شده در مبل نیز بسیار مهم است. پارچه باید قابل شستشو باشد و رنگ آن با نور خورشید یا به مرور زمان تغییر نکند. هنگام تکیه دادن پارچه نباید عرق کند.


3- باید به اسفنج استفاده شده در صندلی مبل توجه ویژه ای شود. هرچه اسفنج متراکم تر و محکم تر باشد، بهتر است زیرا ماندگاری بیشتری خواهد داشت. همچنین صندلی مبل باید استاندارد و مطابق با اصول ارگونومیک باشد. پشت مبل نیز باید بتواند از گردن، شانه ها و پشت به خوبی محافظت کند.


4- رنگ مبل با رنگ دیوار، کف، فرش و پرده هماهنگ باشد. به افرادی که عادت به تعویض سریع مبل های خود ندارند توصیه می شود از رنگ های خنثی استفاده کنند.


5- برخی از مبل ها با وجود حجیم بودن ظرفیت محدودی دارند. هر چه تعداد مبل ها بیشتر باشد بهتر است.


6- اتصالات استفاده شده در مبل باید به درستی بررسی شود. مبل باکیفیت دارای پایه و چارچوب یکپارچه است یعنی میزان اتصالات به کار رفته در آن محدود و نامشخص است. لازم به ذکر است که مبل با اتصالات محکم به هیچ وجه جیرجیر نمی کند.


۷- در نهایت وزن مبل راحتی را نباید نادیده گرفت. هر چه مبل ها سبک تر باشند، جابجایی آن ها راحت تر خواهد بود.


تمام موارد ذکر شده در بالا به خوبی نشان می دهد که خرید مبل یک امر تخصصی است و نیاز به دقت و توجه زیادی دارد. با توجه به اینکه بسیاری از خریداران مبلمان راحتی در این زمینه تخصص کافی ندارند، بهتر است از فروشگاه های معتبر خرید کنند. هایپر دکور یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی است که امکان خرید مبل راحتی را برای تمامی ایرانیان فراهم کرده است. افرادی که به دنبال خرید مبل ارزان و باکیفیت هستند می توانند به دلایل مختلف به این فروشگاه مراجعه کنند.

ویژگی های یک مبل خوب

مبل راحتی مدلی از مبل های موجود در بازار است که در سالن های پذیرایی یا اتاق نشیمن مورد استفاده قرار می گیرد. چیزی که این مبل ها را منحصر به فرد می کند ساختار راحت آن هاست تا در نشستن های طولانی احساس خستگی نکند.


به گزارش ایسنا، به نقل از هایپر دکور، مبل مدلی از مبل های موجود در بازار است که در تالارهای پذیرایی و یا اتاق نشیمن مورد استفاده قرار می گیرد. چیزی که این مبل ها را منحصر به فرد می کند ساختار راحت آن هاست تا در نشستن های طولانی احساس خستگی نکند. در ایران مبل بیشتر از سایر مبل ها مورد توجه و استفاده قرار گرفته است. در بازار مبل، انواع مبل راحتی را مشاهده می کنید که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:


 کاناپه

مبل ها مبل های دو یا سه نفره هستند. اصولاً در تمامی ست های راحتی مبل وجود دارد، اما می توانید از مبل به عنوان مبل تکی نیز در چیدمان منزل خود استفاده کنید.


 لاوست

اصطلاح Love برای مبل دو نفره استفاده می شود. این نوع مبل ها فضای کمی از خانه را اشغال می کنند، بنابراین بیشتر در خانه های کوچک استفاده می شوند. پایین ترین مبل در چیدمان اولیه خانه جلوی تلویزیون قرار می گیرد.


عاشق مبل

 روتختی: بسیاری از خانه ها به دلیل فضای محدود مجبور به استفاده از مبل هایی هستند که تبدیل به تخت می شوند. از این نوع مبل برای دفاتر اداری و ... نیز استفاده می شود.


 L شکل

مبل ال شکل یک مبل مدرن است که در سال های اخیر مورد توجه ویژه قرار گرفته است. این مبل ها باید در گوشه یا گوشه اتاق قرار گیرند. در بازار مبل نیز می توانید مبل های ال تخت را ببینید.


فانتزی

مبل فانتزی به مبل های مدرنی گفته می شود که ظاهری متفاوت با مبل های دیگر دارند.




مبل فانتزی

یک مبل راحتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

بسیاری از افراد هنگام خرید مبل فقط به قیمت و ظاهر آن توجه می کنند. اما در خرید مبل باید به نکات مختلفی از جمله فضای خانه نیز توجه کرد. قبل از انتخاب مبل باید فضای خالی خانه را به درستی سنجید. مبل ها نباید به اندازه ای بزرگ باشند که فضای خانه را کوچکتر از حد معمول کرده و امکان حرکت را محدود کنند. در انتخاب مبل علاوه بر فضای خانه باید به موارد زیر نیز توجه کرد:


1- اگرچه میزان چوب استفاده شده در مبل نسبت به سایر مبل ها کمتر است، اما جنس چوب نقش مهمی در تعیین طول عمر و دوام مبل دارد. در ایران از چوب نراد بیشترین استفاده را برای مبل راحتی می شود، اما گاهی تولیدکنندگان از چوب سفید و سایر چوب های بی کیفیت استفاده می کنند. لازم است از نوع چوب استفاده شده در مبل پرس و جو کنید. لازم به ذکر است که گاهی در ساختار مبل ها از مصنوعات چوبی مانند ام دی اف، نئوپان و ... نیز استفاده می شود.


2- پارچه استفاده شده در مبل نیز بسیار مهم است. پارچه باید قابل شستشو باشد و رنگ آن با نور خورشید یا به مرور زمان تغییر نکند. هنگام تکیه دادن پارچه نباید عرق کند.


3- باید به اسفنج استفاده شده در صندلی مبل توجه ویژه ای شود. هرچه اسفنج متراکم تر و محکم تر باشد، بهتر است زیرا ماندگاری بیشتری خواهد داشت. همچنین صندلی مبل باید استاندارد و مطابق با اصول ارگونومیک باشد. پشت مبل نیز باید بتواند از گردن، شانه ها و پشت به خوبی محافظت کند.


4- رنگ مبل با رنگ دیوار، کف، فرش و پرده هماهنگ باشد. به افرادی که عادت به تعویض سریع مبل های خود ندارند توصیه می شود از رنگ های خنثی استفاده کنند.


5- برخی از مبل ها با وجود حجیم بودن ظرفیت محدودی دارند. هر چه تعداد مبل ها بیشتر باشد بهتر است.


6- اتصالات استفاده شده در مبل باید به درستی بررسی شود. مبل باکیفیت دارای پایه و چارچوب یکپارچه است یعنی میزان اتصالات به کار رفته در آن محدود و نامشخص است. لازم به ذکر است که مبل با اتصالات محکم به هیچ وجه جیرجیر نمی کند.


۷- در نهایت وزن مبل راحتی را نباید نادیده گرفت. هر چه مبل ها سبک تر باشند، جابجایی آن ها راحت تر خواهد بود.


تمام موارد ذکر شده در بالا به خوبی نشان می دهد که خرید مبل یک امر تخصصی است و نیاز به دقت و توجه زیادی دارد. با توجه به اینکه بسیاری از خریداران مبلمان راحتی در این زمینه تخصص کافی ندارند، بهتر است از فروشگاه های معتبر خرید کنند. هایپر دکور یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی است که امکان خرید مبل راحتی را برای تمامی ایرانیان فراهم کرده است. افرادی که به دنبال خرید مبل ارزان و باکیفیت هستند می توانند به دلایل مختلف به این فروشگاه مراجعه کنند.

چگونه درب اتوماتیک شیشه ای خود را راه اندازی کنیم؟

مشخصات درب اتوماتیک شیشه ای

شرکت دورازین برندی شناخته شده و شناخته شده است که به دلیل تضمین بی قید و شرط محصولات و خدمات اجرایی دقیق همواره مورد اعتماد مشتریان خود می باشد. هدف اصلی ما در شرکت دورازین رضایت کامل مشتریان از نحوه اجرا، خدمات، کیفیت و قیمت مناسب این محصول می باشد. در اینجا با شناخت انواع درب اتوماتیک شیشه ای می توانید خرید بهتری داشته باشید.


ویژگی درب اتوماتیک شیشه ای

امروزه استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای به عنوان درب شیشه ای مغازه ها، ورودی آپارتمان ها و برج ها، بیمارستان ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد. درب های شیشه ای را می توان به صورت اتوماتیک یا دستی بر اساس نیاز مشتری کار کرد. با توجه به نوع شیشه به کار رفته در درب های شیشه ای، درب اتوماتیک شیشه ای ساختمان ها مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند.


قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

عواملی مانند نوع فریم مورد استفاده، یراق آلات، نوع شیشه، متراژ پروژه و می تواند بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تاثیرگذار باشد. برای تعیین قیمت دقیق درب اتوماتیک شیشه ای بهتر است کارشناس اعزام شود تا نقشه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای را اعلام کند. مدل های مختلف درب اتوماتیک شیشه ای با قیمت های متفاوتی ارائه می شود.


به عنوان مثال قیمت درب اتوماتیک کشویی با سایر مدل های درب اتوماتیک شیشه ای متفاوت است. البته تمامی موارد ذکر شده در قیمت درب اتوماتیک کشویی نیز موثر است.


نصب درب اتوماتیک شیشه ای

نصب درب اتوماتیک شیشه ای توسط این شرکت حتی برای پروژه های بزرگ تجاری در کمترین زمان ممکن انجام می شود. بهره گیری از بهترین تکنولوژی نصب با دقت و سرعت بالا در کنار ارائه خدمات گسترده درب های اتوماتیک پس از نصب و تنوع محصولات، ما را در بین سایر رقبای این صنعت پیشتاز کرده است.


انواع درب اتوماتیک شیشه ای را بشناسید

ویژگی ها و مشخصات درب اتوماتیک شیشه ای

انواع درب های شیشه ای را می توان به صورت زیر بیان کرد:


درب شیشه ای برقی

وجود درب شیشه ای برقی در مجلات پرتردد با کاهش مصرف انرژی، تردد افراد را کنترل می کند. یکی دیگر از مزایای درب شیشه ای برقی افزایش امنیت است. درب شیشه ای برقی را می توان به گونه ای تنظیم کرد که درب به صورت خودکار از یک طرف در و از طریق چشمی درب شیشه ای برقی باز شود و از طرف دیگر از طریق کد یا زنگ زدگی درب شیشه برقی را باز کند.


درب شیشه ای کشویی

درب شیشه ای کشویی روی ریلی نصب می شود که به صورت خودکار و دستی باز و بسته می شود. درب کشویی شیشه ای را می توان با فریم یا بدون فریم ساخت که بر قیمت درب کشویی شیشه ای تاثیر می گذارد.

 

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

رایج ترین نوع درب اتوماتیک شیشه ای که همیشه پرطرفدارترین است. و به عنوان درب خطی محسوب می شود. این یک درب اتوماتیک کشویی یا کشویی است که از طریق سنسوری که در بالای در تعبیه شده است، ورود و خروج افراد را به طور خودکار کنترل می کند. درب های شیشه ای این محصول با باز شدن به صورت کشویی باز و بسته می شوند.


ساختار درب شیشه ای اتوماتیک

تمام دستگاه های موجود در این بین تقریباً از یک ساختار پیروی می کنند. برق ورودی 220 ولت ابتدا به ترانسفورماتور وصل شده و برق خروجی 24 ولت به برد دستگاه یا کامپیوتر دستگاه منتقل می شود. وظیفه فرمان انتقال به قسمت های دیگر از جمله سنسور، موتور است.

تنظیم سرعت باز و بسته شدن دستگاه، زمان باز شدن، قدرت موتور و سایر تنظیمات از روی برد قابل انجام است. برای تنظیم برد دستگاه بهتر است از تکنسین های شرکت های معتبر استفاده کنیم، اگر مهارت کافی و لازم را نداریم بهتر است با صرف هزینه اندک از آسیب دیدن درب منزل خود جلوگیری کنیم.