باتری شیائومی

اگر شما صاحب یکی از گوشی های شیائومی باشید قطعا موبایل شما دارای یک باتری قدرتمند است.  بالا بودن ظرفیت باتری موبایل شیائومی و طول عمر مفید آن در بازار اسمارت فون ها مشهور است.

یکی از مهمترین گزینه ها در انتخاب و خرید گوشی های هوشمند، طول عمر باتری موبایل است.

معمولا، گزینه ای برای چک کردن طول عمر باتری موبایل روی دستگاه های اندروید وجود ندارد اما اگر سال هاست که از موبایل خود استفاده می کنید و متوجه شده اید که با گذشت زمان طول عمر باتری موبایل شیائومی شما کاهش یافته است.

می توانید طول عمر باتری خود را با کد دستوری *#*#6485# بررسی کنید تا در صورت نیاز نسبت به خرید باتری اصل موبایل شیائومی از فونی شاپ اقدام نمایید.

روش هایی وجود دارند که می توانید در طول روز مدت زمان بیشتری از باتری گوشی شیائومی خود استفاده کرده و طول عمر آن را افزایش دهید:

  • وای فای، GPS و دیتای موبایل خود را در صورتی که به آن ها نیازی ندارید؛ خاموش نگه دارید.
  • گزینه روشن شدن صفحه نمایش را زمانی که قفل است برای هر نوتیفیکیشن غیر فعال نمایید.
  • خاموش کردن گزینه انیمیشن های سیستم که در بخش تنظیمات و در منوی Battery & Performance وجود دارد؛ باعث می شود پردازنده گرافیکی شما کمتر مورد استفاده قرار بگیرد و همین مسئله موجب کاهش مصرف باتری شما خواهد شد.
  • این نکته را به یاد داشته باشید که بیشترین مصرف باتری گوشی مربوط به روشنایی صفحه نمایش است. هرچه میزان این روشنایی بیشتر باشد؛ مصرف باتری موبایل شیائومی نیز بیشتر می شود. بنابراین سعی کنید میزان روشنایی صفحه نمایش را همیشه در Auto بگذارید.
  • ویبره موبایل شیائومی را قطع کنید.
  • با رفتن به مسیر Playstore – Settings – Auto-update apps، بروزرسانی google play را بر روی حالت دستی قرار داده تا تنها در هنگامی که نیاز دارید؛ اپلیکیشن های شما بروزرسانی شوند.

متاسفانه امروزه باتری های کپی و تقلبی در بازار زیاد شده و به جرأت می توان اذعان داشت که 90 درصد باتری های موجود در بازار کیفیت مناسبی ندارند.

از سوی دیگر کاربران امروزه با خرید باتری موبایل شیائومی به صورت غیر حضوری با مشکل روبرو هستند.

فروشگاه آنلاین فونی شاپ امکان خرید باتری های اصل شیائومی را از سراسر کشور به صورت آنلاین فراهم کرده است.

فروشگاه آنلاین فونی شاپ بر روی فروش باتری های اصلی موبایل به ویژه باتری موبایل شیائومی تمرکز کرده و تلاش می کند کاربران بتوانند بدون هیچ دغدغه ای باتری اصل خریداری نمایند.

از آنجا که پشتیبانی نیز در این حیطه بسیار حائز اهمیت است؛ علاوه بر ضمانت 6 ماهه باتری، کاربران می توانند از طریق پشتیبان آنلاین سایت در تماس باشند و پاسخ سوالات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند.

منبع: https://fonishop.com/product-category/battery/battery-xiaomi/

مزایای خرید خانه در یوسف آباد تهران چیست؟

خرید خانه بزرگترین تصمیم مالی بسیاری از مردم است. مانند هر تصمیم مهم، یک سوال کلیدی که قبل از ادامه باید به آن پاسخ داد: چرا؟
برای فروش و خرید خانه در منطقه یوسف آباد تهران، بنگاه مشاورین می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.
شاید دلیل شما این است که یک خانه بزرگتر برای بزرگ کردن کودکان، یا داشتن حیاط، یا رسیدن به سیستم مدرسه بهتر، یا در زمان کووید-19، برای یافتن یک دفتر کار خانگی باشد. هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد، فقط بهترین پاسخی است که متناسب با هر شرایط فردی باشد.
تام فیگات، رئیس پورتولان فایننشال در نیواورلئان، گفت: "مالکیت خانه جنبه احساسی دارد، به ویژه در ایالات متحده - اغلب در چشم انداز مردم از آینده یا بخشی از رویای آمریکایی ساخته می شود." و این احساس خوبی دارد که صاحب خانه خود شوید. شما می توانید احساس کنید که این یک خانه است و نه فقط یک مسکن موقت.
مزایای مالکیت خانه بدون هزینه و محدودیت نیست. برای برخی، اجاره ممکن است گزینه بهتری باشد. مزایا و معایب خرید خانه باید همانطور که در طول فرآیند فکر می کنید و قبل از تصمیم گیری در نظر گرفته شود.
یکی از ملاحظات مهم اخیر: همه‌گیری COVID-19 بازار مسکن را مانند یک موشک بطری روشن کرد. قیمت مسکن در اوایل سال 2021 با سریع ترین سرعت در 15 سال گذشته افزایش یافت. مقرون به صرفه ترین خانه ها نسبت به سال گذشته 16.5 درصد افزایش یافت. همچنین، خانه‌ها با سرعتی شبیه به یوسین بولت از بازار خارج می‌شوند که گاهی اوقات دیده نمی‌شود.
انتظار می رود رونق خرید و فروش حداقل برای چند ماه دیگر ادامه یابد. برای فروشندگان عالی است، مشروط بر اینکه خانه ای پیدا کرده باشند که توانایی خرید آن را داشته باشند. برای کسانی که ممکن است توانایی پرداخت پیش پرداخت را نداشته باشند، یا نمی توانند سریع عمل کنند، چندان عالی نیست. خریدارانی که موقعیت خوبی برای ارائه پیشنهاد دارند می توانند خانه رویایی خود را پیدا کنند. آنها فقط باید سریع عمل کنند. در این بازار مسکن هیچ ثوابی در تردید نیست.

تاریخچه چتروم

در همین لحظه، یک نفر آخرین نفس خود را می کشد. بنابراین می‌دانم که باید تمام حواس‌پرتی‌ها و مخالفانم را از بین ببرم و در نهایت به رویاهایی که به تعویق انداخته‌ام برسم.
اما وقتی کسی از شما می پرسد که آیا می خواهید در بزرگترین چت گروهی جهان حلقه بزنید، - حداقل جنبه کنجکاو و مازوخیستی شما - چه کاری انجام می دهید، نه بگویید؟
من به شما از بزرگترین چت گروهی در جهان خواهم گفت، زیرا من در آنجا بودم. من در آن بودم. وحشتناک و زیبا بود و هر چیزی که می خواهید در مورد آن بگویید، همان بود. همه چیزهایی که می‌توان گفت - یا هرگز گفته می‌شود - در آنجا گفته شد، مانند آن قضیه میمون بی‌نهایت ~ ماشین تحریر - به جز آنچه که ما تولید کردیم با شکسپیر فاصله داشت.
مورخان پیامک خواهند گفت که من یک دروغگو هستم... اما تاریخ توسط کسانی نوشته می شود که یک فرقه اجتناب ناپذیر 720000 نفری را تحمل کرده اند.
تاریخچه مختصری از بزرگترین چت گروهی جهان
بزرگ‌ترین چت گروهی جهان شروعی به اندازه کافی متواضع داشت: در اواخر سال 2014، هشت دوست فوتبال در گلنز فال، نیویورک یا اطراف آن - که فقط می‌خواستند بعد از دبیرستان با هم در ارتباط باشند- شماره تلفن‌های یکدیگر را یکی یکی اضافه کردند.
وقتی باند همه آنجا بودند، به مدت نیم ساعت به یاد خاطرات پرداختند، تعدادی عکس از غنائم فاق و مناظر دفتر خود فرستادند. سپس آنها به زندگی عادی و نان سفید خود بازگشتند.
پس از آن، بزرگترین چت گروهی جهان برای نزدیک به دو سال خاموش شد.
و همینطور می ماند. تا اینکه یک آگهی‌دهنده‌ی رده پایین که فقط به نام «مکی» شناخته می‌شود، مست و بی‌فکر، تصمیم گرفت تعدادی از همکارانش را از صندوق تامینی که در آن کار می‌کرد، جذب کند.
اواخر سال گذشته، مکی در مصاحبه‌ای با تری گراس از Fresh Air (آیا وقتی به شما بگویم مهربانی در قلبش وجود داشت، باور می‌کنید؟) اعتراف کرد که گپ را دوباره شروع کرده است تا «به نوعی با دوستان دبیرستانی قدیمی‌ام بی‌تفاوتی کند، زیرا آنها این کار را کرده بودند. تابستان قبل کاملاً مرا مجسم کرد.»

کابل و شارژر اصل موبایل و تاثیر آن بر موبایل

اگر از یک شارژر موبایل یا  تبلت یا گوشی هوشمند از دستگاه دیگری استفاده می‌کنید یا آن را جداگانه خریداری کرده‌اید، ممکن است باتری کندتر شارژ شود. همچنین، حتی اگر از شارژر اصلی و کابل USB دستگاه خود برای شارژ آن استفاده کنید، ممکن است به مرور زمان معیوب شده باشد. وقتی کابل ها را بیش از حد بپیچانید یا بپیچید، می شکنند. هنگامی که آنها را به برق وصل می کنید و خارج می کنید، اتصالات کانکتورها شل می شوند و هیچ شارژر برقی برای همیشه زنده نمی ماند. وقتی می‌دانید چیزی اشتباه است، اما دقیقاً نمی‌دانید چه کاری می‌توانید انجام دهید؟ اگر گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی دارید، در اینجا نحوه تشخیص اینکه آیا شارژر خود معیوب است یا کابلی که برای اتصال آن به شارژر استفاده می کنید دیگر به خوبی کار نمی کند، آمده است:
آمپر چیست و از کجا می توان آن را تهیه کرد.
Ampere یک برنامه اندرویدی است که می‌تواند برای اندازه‌گیری جریان الکتریکی شارژ و تخلیه باتری دستگاه شما استفاده شود. تقریباً با هر تلفن هوشمند یا تبلتی که اندروید 4.0.3 یا جدیدتر دارد کار می کند. به عنوان مثال، ما آن را روی موتورولا نکسوس 6 با اندروید 7.0 و نکسوس 6 پی با اندروید 7.1.1 آزمایش کرده ایم.
در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی Android خود، فروشگاه Play را باز کنید و عبارت "ampere" را جستجو کنید یا این پیوند مستقیم را دنبال کنید: Ampere.
هنگامی که Ampere را نصب کردید، آن را در صفحه اصلی یا در کشوی برنامه خود پیدا کنید و روی میانبر آن ضربه بزنید تا راه اندازی شود.
آمپر سلامت باتری، دما، ولتاژ، نرخ شارژ و موارد دیگر را نشان می دهد
آمپر فوراً شروع به اندازه گیری میزان شارژ یا دشارژ فعلی باتری دستگاه شما می کند. دریافت مقدار نباید بیش از 10 ثانیه طول بکشد، در این مدت برنامه پیام "اندازه گیری" را در قسمت بالای صفحه نمایش می دهد.

طول عمر باتری آیفون 7 پلاس

یکی از دلایلی که من همیشه نسخه پلاس آیفون را نسبت به نسخه استاندارد توصیه می کنم، عمر باتری است.
بسیاری از مردم عادت کرده‌اند استفاده روزانه از تلفن خود را با دقت مدیریت کنند تا مطمئن شوند تلفنشان قبل از پایان روز تمام نمی‌شود. من دوست ندارم این کار را انجام دهم، به همین دلیل است که فبلت هایی مانند 7 پلاس را ترجیح می دهم.
در حالی که آیفون 7 4.7 اینچی حتی در مقایسه با سایر گوشی‌های کوچک من را ناامید کرد، 7 پلاس جانوری است که به حرکت و رفتن ادامه می‌دهد. من مرتباً آن را به برق وصل می‌کنم تا آخر شب با باتری 30 درصد یا بیشتر شارژ شود. این به من اعتماد به نفس می دهد.
چقدر بهتر از آیفون 7 است؟ خوب، من از اینکه فقط توانستم کمی بیش از شش ساعت از آیفون کوچکتر استفاده مداوم داشته باشم، ناامید شدم. 7 پلاس تا حدودی این را بهتر می کند. من توانستم سه ساعت بیشتر از صفحه نمایش با 7 پلاس در طول آزمایش استفاده کنم. این شامل دو ساعت پخش ویدئو و یک ساعت مرور وب از طریق 4G بود. عالی.
چیزی که چندان خوب نیست، عدم تمایل اپل برای آوردن شارژ سریع به آیفون 7 پلاس است. من از زمان استفاده از Samsung Galaxy S7 و OnePlus 3 به یکی از طرفداران پر و پا قرص این ویژگی تبدیل شده‌ام. گلکسی S7 و OnePlus 3 می‌تواند باتری خود را در کمتر از یک ساعت پر کند. 7 پلاس در مقایسه یک حلزون است.
کمی بیش از دو ساعت طول می کشد تا آیفون 7 پلاس از صفر به طور کامل شارژ شود، در حالی که یک ساعت 56 درصد از باتری را به شما باز می گرداند.
ممکن است سریع شارژ نشود، اما باتری آیفون 7 پلاس بسیار عالی است و اگر بخواهید آن را با اپل واچ سری 2 جفت کنید، منطقی تر است. طبق تجربه من، جفت شدن آن با گوشی شما حدود 5 درصد بیشتر از آن را خالی می کند. استقامت 7 پلاس در یک روز
آیا باید آیفون 7 پلاس را بخرم؟
آیفون 7 پلاس با قیمت 719 پوند گران‌ترین آیفونی است که تا به حال در بریتانیا عرضه شده است. در ایالات متحده قیمت ها مانند 6S Plus سال گذشته است، اما هنوز هم آن را ارزان نمی کند - دور از آن. تنها امتیاز این است که اپل در نهایت ظرفیت ذخیره سازی اولیه را از 16 گیگابایت ناچیز به 32 گیگابایت تقریبا قابل احترام افزایش داده است.
پرش از آنجا بزرگ است. با 100 پوند اضافی می توانید مدل 128 گیگابایتی را تهیه کنید که برای اکثریت باید بیش از اندازه کافی باشد. اگر واقعاً می‌خواهید خیالتان راحت باشد که 7 پلاس شما هرگز برای عکس‌ها یا موسیقی‌تان خالی نمی‌شود، یک گزینه 256 گیگابایتی با قیمت 919 پوندی نیز وجود دارد.
با این حال، در مقایسه با آیفون 7، پول زیادی به دست می آورید. با 120 پوند بیشتر، 7 Plus یک صفحه نمایش 5.5 اینچی دلپذیر و یک دوربین هوشمند ارائه می دهد - اما مهمتر از همه، عمر باتری است که می توانید به آن اعتماد کنید.
اگر می‌توانید بدون جک هدفون زندگی کنید، این یک ارتقای عالی از iPhone 6 یا iPhone 6 Plus است. اگر قبلاً یک 6S Plus دارید، تفاوت ها چندان واضح نیستند. منتظرم ببینم اپل برای 10 سالگی آیفون در سال 2017 چه برنامه ای در این مورد دارد.
نتیجه:
این انقلابی نیست، اما آیفون 7 پلاس یک گوشی عالی است.