کابل و شارژر اصل موبایل و تاثیر آن بر موبایل

اگر از یک شارژر موبایل یا  تبلت یا گوشی هوشمند از دستگاه دیگری استفاده می‌کنید یا آن را جداگانه خریداری کرده‌اید، ممکن است باتری کندتر شارژ شود. همچنین، حتی اگر از شارژر اصلی و کابل USB دستگاه خود برای شارژ آن استفاده کنید، ممکن است به مرور زمان معیوب شده باشد. وقتی کابل ها را بیش از حد بپیچانید یا بپیچید، می شکنند. هنگامی که آنها را به برق وصل می کنید و خارج می کنید، اتصالات کانکتورها شل می شوند و هیچ شارژر برقی برای همیشه زنده نمی ماند. وقتی می‌دانید چیزی اشتباه است، اما دقیقاً نمی‌دانید چه کاری می‌توانید انجام دهید؟ اگر گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی دارید، در اینجا نحوه تشخیص اینکه آیا شارژر خود معیوب است یا کابلی که برای اتصال آن به شارژر استفاده می کنید دیگر به خوبی کار نمی کند، آمده است:
آمپر چیست و از کجا می توان آن را تهیه کرد.
Ampere یک برنامه اندرویدی است که می‌تواند برای اندازه‌گیری جریان الکتریکی شارژ و تخلیه باتری دستگاه شما استفاده شود. تقریباً با هر تلفن هوشمند یا تبلتی که اندروید 4.0.3 یا جدیدتر دارد کار می کند. به عنوان مثال، ما آن را روی موتورولا نکسوس 6 با اندروید 7.0 و نکسوس 6 پی با اندروید 7.1.1 آزمایش کرده ایم.
در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی Android خود، فروشگاه Play را باز کنید و عبارت "ampere" را جستجو کنید یا این پیوند مستقیم را دنبال کنید: Ampere.
هنگامی که Ampere را نصب کردید، آن را در صفحه اصلی یا در کشوی برنامه خود پیدا کنید و روی میانبر آن ضربه بزنید تا راه اندازی شود.
آمپر سلامت باتری، دما، ولتاژ، نرخ شارژ و موارد دیگر را نشان می دهد
آمپر فوراً شروع به اندازه گیری میزان شارژ یا دشارژ فعلی باتری دستگاه شما می کند. دریافت مقدار نباید بیش از 10 ثانیه طول بکشد، در این مدت برنامه پیام "اندازه گیری" را در قسمت بالای صفحه نمایش می دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد