طول عمر باتری آیفون 7 پلاس

یکی از دلایلی که من همیشه نسخه پلاس آیفون را نسبت به نسخه استاندارد توصیه می کنم، عمر باتری است.
بسیاری از مردم عادت کرده‌اند استفاده روزانه از تلفن خود را با دقت مدیریت کنند تا مطمئن شوند تلفنشان قبل از پایان روز تمام نمی‌شود. من دوست ندارم این کار را انجام دهم، به همین دلیل است که فبلت هایی مانند 7 پلاس را ترجیح می دهم.
در حالی که آیفون 7 4.7 اینچی حتی در مقایسه با سایر گوشی‌های کوچک من را ناامید کرد، 7 پلاس جانوری است که به حرکت و رفتن ادامه می‌دهد. من مرتباً آن را به برق وصل می‌کنم تا آخر شب با باتری 30 درصد یا بیشتر شارژ شود. این به من اعتماد به نفس می دهد.
چقدر بهتر از آیفون 7 است؟ خوب، من از اینکه فقط توانستم کمی بیش از شش ساعت از آیفون کوچکتر استفاده مداوم داشته باشم، ناامید شدم. 7 پلاس تا حدودی این را بهتر می کند. من توانستم سه ساعت بیشتر از صفحه نمایش با 7 پلاس در طول آزمایش استفاده کنم. این شامل دو ساعت پخش ویدئو و یک ساعت مرور وب از طریق 4G بود. عالی.
چیزی که چندان خوب نیست، عدم تمایل اپل برای آوردن شارژ سریع به آیفون 7 پلاس است. من از زمان استفاده از Samsung Galaxy S7 و OnePlus 3 به یکی از طرفداران پر و پا قرص این ویژگی تبدیل شده‌ام. گلکسی S7 و OnePlus 3 می‌تواند باتری خود را در کمتر از یک ساعت پر کند. 7 پلاس در مقایسه یک حلزون است.
کمی بیش از دو ساعت طول می کشد تا آیفون 7 پلاس از صفر به طور کامل شارژ شود، در حالی که یک ساعت 56 درصد از باتری را به شما باز می گرداند.
ممکن است سریع شارژ نشود، اما باتری آیفون 7 پلاس بسیار عالی است و اگر بخواهید آن را با اپل واچ سری 2 جفت کنید، منطقی تر است. طبق تجربه من، جفت شدن آن با گوشی شما حدود 5 درصد بیشتر از آن را خالی می کند. استقامت 7 پلاس در یک روز
آیا باید آیفون 7 پلاس را بخرم؟
آیفون 7 پلاس با قیمت 719 پوند گران‌ترین آیفونی است که تا به حال در بریتانیا عرضه شده است. در ایالات متحده قیمت ها مانند 6S Plus سال گذشته است، اما هنوز هم آن را ارزان نمی کند - دور از آن. تنها امتیاز این است که اپل در نهایت ظرفیت ذخیره سازی اولیه را از 16 گیگابایت ناچیز به 32 گیگابایت تقریبا قابل احترام افزایش داده است.
پرش از آنجا بزرگ است. با 100 پوند اضافی می توانید مدل 128 گیگابایتی را تهیه کنید که برای اکثریت باید بیش از اندازه کافی باشد. اگر واقعاً می‌خواهید خیالتان راحت باشد که 7 پلاس شما هرگز برای عکس‌ها یا موسیقی‌تان خالی نمی‌شود، یک گزینه 256 گیگابایتی با قیمت 919 پوندی نیز وجود دارد.
با این حال، در مقایسه با آیفون 7، پول زیادی به دست می آورید. با 120 پوند بیشتر، 7 Plus یک صفحه نمایش 5.5 اینچی دلپذیر و یک دوربین هوشمند ارائه می دهد - اما مهمتر از همه، عمر باتری است که می توانید به آن اعتماد کنید.
اگر می‌توانید بدون جک هدفون زندگی کنید، این یک ارتقای عالی از iPhone 6 یا iPhone 6 Plus است. اگر قبلاً یک 6S Plus دارید، تفاوت ها چندان واضح نیستند. منتظرم ببینم اپل برای 10 سالگی آیفون در سال 2017 چه برنامه ای در این مورد دارد.
نتیجه:
این انقلابی نیست، اما آیفون 7 پلاس یک گوشی عالی است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد