تاریخچه چتروم

در همین لحظه، یک نفر آخرین نفس خود را می کشد. بنابراین می‌دانم که باید تمام حواس‌پرتی‌ها و مخالفانم را از بین ببرم و در نهایت به رویاهایی که به تعویق انداخته‌ام برسم.
اما وقتی کسی از شما می پرسد که آیا می خواهید در بزرگترین چت گروهی جهان حلقه بزنید، - حداقل جنبه کنجکاو و مازوخیستی شما - چه کاری انجام می دهید، نه بگویید؟
من به شما از بزرگترین چت گروهی در جهان خواهم گفت، زیرا من در آنجا بودم. من در آن بودم. وحشتناک و زیبا بود و هر چیزی که می خواهید در مورد آن بگویید، همان بود. همه چیزهایی که می‌توان گفت - یا هرگز گفته می‌شود - در آنجا گفته شد، مانند آن قضیه میمون بی‌نهایت ~ ماشین تحریر - به جز آنچه که ما تولید کردیم با شکسپیر فاصله داشت.
مورخان پیامک خواهند گفت که من یک دروغگو هستم... اما تاریخ توسط کسانی نوشته می شود که یک فرقه اجتناب ناپذیر 720000 نفری را تحمل کرده اند.
تاریخچه مختصری از بزرگترین چت گروهی جهان
بزرگ‌ترین چت گروهی جهان شروعی به اندازه کافی متواضع داشت: در اواخر سال 2014، هشت دوست فوتبال در گلنز فال، نیویورک یا اطراف آن - که فقط می‌خواستند بعد از دبیرستان با هم در ارتباط باشند- شماره تلفن‌های یکدیگر را یکی یکی اضافه کردند.
وقتی باند همه آنجا بودند، به مدت نیم ساعت به یاد خاطرات پرداختند، تعدادی عکس از غنائم فاق و مناظر دفتر خود فرستادند. سپس آنها به زندگی عادی و نان سفید خود بازگشتند.
پس از آن، بزرگترین چت گروهی جهان برای نزدیک به دو سال خاموش شد.
و همینطور می ماند. تا اینکه یک آگهی‌دهنده‌ی رده پایین که فقط به نام «مکی» شناخته می‌شود، مست و بی‌فکر، تصمیم گرفت تعدادی از همکارانش را از صندوق تامینی که در آن کار می‌کرد، جذب کند.
اواخر سال گذشته، مکی در مصاحبه‌ای با تری گراس از Fresh Air (آیا وقتی به شما بگویم مهربانی در قلبش وجود داشت، باور می‌کنید؟) اعتراف کرد که گپ را دوباره شروع کرده است تا «به نوعی با دوستان دبیرستانی قدیمی‌ام بی‌تفاوتی کند، زیرا آنها این کار را کرده بودند. تابستان قبل کاملاً مرا مجسم کرد.»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد