مزایای میز ناهار خوری گرد

برخی از افراد ترجیح می دهند یک میز ناهارخوری گرد بخرند، در حالی که برخی دیگر میزهای مربع و مستطیل را کارآمدتر می دانند. اما هر سه این میزها مزایا و معایبی دارند و برای فضاهای خاص و متفاوت مناسب هستند تا جایی که استفاده نادرست از آنها باعث به هم ریختگی و آشفتگی محیط می شود و حتی گاهی نه تنها پاسخگوی نیاز شما نیست. بلکه به عنوان یک شی مزاحم در گوشه ای از زیاده خواهی خود می بالد.


یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید میز ناهارخوری باید به آن توجه کنید این است که شکل میز چه تاثیری بر نحوه تجمع افراد در اطراف آن و دکوراسیون اتاق غذاخوری دارد. با مطالعه مزایا و معایب هر نوع میز ناهارخوری می توانید اطلاعات لازم را در این باره به دست آورید.


پس بیایید در مورد مزایا، معایب و فضاهای مناسب برای خرید میز ناهار خوری گرد، مستطیل و مربع صحبت کنیم و مقایسه ای بین کارایی شکل های مختلف میز ناهارخوری داشته باشیم تا پس از مطالعه این پست، به راحتی بتوانید در مورد میز ناهارخوری با شکل و اندازه مناسب برای اتاق غذاخوری شما


میز ناهار خوری گرد هشت نفره


مزایای میز ناهار خوری گرد

خرید میز ناهارخوری گرد برای اتاق‌های کوچک‌تر رایج است و از آنجایی که لبه‌های تیز ندارند، برای خانواده‌هایی که بچه‌های کوچک دارند، گزینه‌ای ایده‌آل هستند.


علاوه بر این شکل گرد این میزها فضایی گرم و صمیمی در اتاق غذاخوری ایجاد می کند تا جایی که اجازه نمی دهد هیچ فردی تنها بماند. پس اگر به دنبال ایجاد فضایی برای گفتگوی صمیمانه به دور از سلسله مراتب یا انجام بازی های رومیزی، ورق و ... هستید خرید میز ناهار خوری گرد بهترین گزینه برای شماست.


دسترسی به یک منطقه مشترک در یک میز گرد کوچک بسیار آسان است.


میزهای گرد در فضاهای مربعی که طول و عرض یکسانی دارند نسبت به محیط های مستطیلی شکل و ظاهر بهتری دارند. دلیل این امر را می توان در اصول هندسه و تناسب دایره نزدیک و نزدیکتر به مربع جستجو کرد.



میزهای گرد به دلیل نداشتن گوشه های تیز که محدودیت ایجاد می کند به راحتی می توانند با افزودن صندلی افراد بیشتری را در خود جای دهند.


لبه های منحنی میزهای گرد بیشتر از خطوط ناهموار میزهای مستطیلی برای جریان روان انرژی در محیط کمک می کند.


خرید میز ناهار خوری گرد 2 یا 4 صندلی جلوه ای زیبا و صمیمی در خانه ایجاد می کند.


چیدمان میز ناهارخوری گرد برای فضاهای کوچک راحت تر و کم خطرتر است و افراد می توانند آزادانه از این قسمت استفاده کنند.


میز ناهار خوری چوبی گرد


معایب میز ناهار خوری گرد

اکثر میزهای ناهارخوری گرد بر پایه پایه هستند و همین عامل ممکن است تا حدی از استحکام و دوام آنها بکاهد. برای اطمینان از این موضوع، حتما دست خود را در یک طرف میز ناهارخوری گرد قرار دهید و قبل از خرید فشار دهید تا از استحکام و پایداری پایه اطمینان حاصل کنید. یا خرید میز ناهارخوری گرد با پایه پهن را انتخاب کنید.


میزهای گرد فضای بیشتری را در محیط ایجاد می کنند به خصوص میزهای گرد بزرگ.


دسترسی به غذا در میز گرد بزرگ کمی سخت است و این میزها برای جمعیت زیاد مناسب نیستند. البته این روزها میزهای گرد این مشکل را تا حدود زیادی حل کرده است. در واقع این میزها حالتی دو طبقه دارند و قسمت مرکزی برای قرار دادن مواد غذایی که باید در دسترس همه باشد طراحی شده است تا افراد با چرخش قسمت چرخان به راحتی به هر آنچه روی میز است دسترسی داشته باشند.



یک میز گرد بزرگ به این معنی است که شما هنوز می توانید دیگران را ببینید، اما از دور گاهی اوقات باید فریاد بزنید تا شنیده شوید.


مورد بعدی این است که این میزها باید در مرکز فضای مورد نظر قرار گیرند و مانند یک میز مستطیلی نمی توان آنها را در کنار دیوار قرار داد و تنها از بخشی از میز استفاده کرد. زیرا زمانی که در کنار دیوار قرار می گیرد، شلوغی و فضای زیادی در اطراف آن ایجاد می کند و منظره نامطلوبی ایجاد می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد