چگونه درب اتوماتیک شیشه ای خود را راه اندازی کنیم؟

مشخصات درب اتوماتیک شیشه ای

شرکت دورازین برندی شناخته شده و شناخته شده است که به دلیل تضمین بی قید و شرط محصولات و خدمات اجرایی دقیق همواره مورد اعتماد مشتریان خود می باشد. هدف اصلی ما در شرکت دورازین رضایت کامل مشتریان از نحوه اجرا، خدمات، کیفیت و قیمت مناسب این محصول می باشد. در اینجا با شناخت انواع درب اتوماتیک شیشه ای می توانید خرید بهتری داشته باشید.


ویژگی درب اتوماتیک شیشه ای

امروزه استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای به عنوان درب شیشه ای مغازه ها، ورودی آپارتمان ها و برج ها، بیمارستان ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد. درب های شیشه ای را می توان به صورت اتوماتیک یا دستی بر اساس نیاز مشتری کار کرد. با توجه به نوع شیشه به کار رفته در درب های شیشه ای، درب اتوماتیک شیشه ای ساختمان ها مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند.


قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

عواملی مانند نوع فریم مورد استفاده، یراق آلات، نوع شیشه، متراژ پروژه و می تواند بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تاثیرگذار باشد. برای تعیین قیمت دقیق درب اتوماتیک شیشه ای بهتر است کارشناس اعزام شود تا نقشه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای را اعلام کند. مدل های مختلف درب اتوماتیک شیشه ای با قیمت های متفاوتی ارائه می شود.


به عنوان مثال قیمت درب اتوماتیک کشویی با سایر مدل های درب اتوماتیک شیشه ای متفاوت است. البته تمامی موارد ذکر شده در قیمت درب اتوماتیک کشویی نیز موثر است.


نصب درب اتوماتیک شیشه ای

نصب درب اتوماتیک شیشه ای توسط این شرکت حتی برای پروژه های بزرگ تجاری در کمترین زمان ممکن انجام می شود. بهره گیری از بهترین تکنولوژی نصب با دقت و سرعت بالا در کنار ارائه خدمات گسترده درب های اتوماتیک پس از نصب و تنوع محصولات، ما را در بین سایر رقبای این صنعت پیشتاز کرده است.


انواع درب اتوماتیک شیشه ای را بشناسید

ویژگی ها و مشخصات درب اتوماتیک شیشه ای

انواع درب های شیشه ای را می توان به صورت زیر بیان کرد:


درب شیشه ای برقی

وجود درب شیشه ای برقی در مجلات پرتردد با کاهش مصرف انرژی، تردد افراد را کنترل می کند. یکی دیگر از مزایای درب شیشه ای برقی افزایش امنیت است. درب شیشه ای برقی را می توان به گونه ای تنظیم کرد که درب به صورت خودکار از یک طرف در و از طریق چشمی درب شیشه ای برقی باز شود و از طرف دیگر از طریق کد یا زنگ زدگی درب شیشه برقی را باز کند.


درب شیشه ای کشویی

درب شیشه ای کشویی روی ریلی نصب می شود که به صورت خودکار و دستی باز و بسته می شود. درب کشویی شیشه ای را می توان با فریم یا بدون فریم ساخت که بر قیمت درب کشویی شیشه ای تاثیر می گذارد.

 

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

رایج ترین نوع درب اتوماتیک شیشه ای که همیشه پرطرفدارترین است. و به عنوان درب خطی محسوب می شود. این یک درب اتوماتیک کشویی یا کشویی است که از طریق سنسوری که در بالای در تعبیه شده است، ورود و خروج افراد را به طور خودکار کنترل می کند. درب های شیشه ای این محصول با باز شدن به صورت کشویی باز و بسته می شوند.


ساختار درب شیشه ای اتوماتیک

تمام دستگاه های موجود در این بین تقریباً از یک ساختار پیروی می کنند. برق ورودی 220 ولت ابتدا به ترانسفورماتور وصل شده و برق خروجی 24 ولت به برد دستگاه یا کامپیوتر دستگاه منتقل می شود. وظیفه فرمان انتقال به قسمت های دیگر از جمله سنسور، موتور است.

تنظیم سرعت باز و بسته شدن دستگاه، زمان باز شدن، قدرت موتور و سایر تنظیمات از روی برد قابل انجام است. برای تنظیم برد دستگاه بهتر است از تکنسین های شرکت های معتبر استفاده کنیم، اگر مهارت کافی و لازم را نداریم بهتر است با صرف هزینه اندک از آسیب دیدن درب منزل خود جلوگیری کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد