ساخت کلبه چوبی دو طبقه

تصویر سنتی کلبه یک کلبه یک طبقه با سقف شیبدار و پنجره های کوچک و زیبا است. اما واقعیت این است که می توان کلبه ای با طبقات بیشتر ساخت. برخی افراد ترجیح می دهند یک کلبه چوبی دو طبقه داشته باشند. با این کار می توانند فضای اتاق خواب، آشپزخانه و سالن را بهتر تفکیک کنند. در محاسبه هزینه کلبه دو طبقه فقط مساحت طبقه دوم به کل مساحت اضافه می شود. نوع چوب در کلبه های بیش از یک طبقه اهمیت بیشتری دارد. زیرا استحکام و کیفیت چوب در این کلبه ها اهمیت بیشتری دارد و راحتی شما را در کلبه تعیین می کند. ارتباط نزدیکی بین صدای قدم زدن یکی از اعضای خانه در طبقه پایین و کیفیت چوب استفاده شده را تصور کنید.

کلبه چوبی قابل حمل


کلبه چوبی قابل حمل یک کلبه کوچک است که نیاز به فونداسیون دائمی ندارد و می توان آن را در هر مکانی نصب کرد. مساحت این نوع کلبه معمولاً 15 تا 20 متر مربع است. کسانی که می توانند این کلبه ها را حمل کنند می توانند برای یک سفر هیجان انگیز در طبیعت از آن استفاده کنند. همچنین به دلیل سادگی این نوع کلبه می توان آن را در گوشه ای از باغ شخصی نصب کرد و در صورت تمایل قابل تعویض می باشد.

 

کلبه چوبی ارزان

قبلاً گفتیم که عوامل مختلفی در تعیین هزینه ساخت یک کلبه پیش ساخته دخیل هستند که به کمک آنها می توان یک کلبه گران قیمت یا ارزان قیمت طراحی کرد. اگر نگران هزینه ساخت یک کلبه هستید، می توانید با انتخاب مساحت کوچکتر و طبقات کمتر هزینه ها را به شدت کاهش دهید. ما هرگز استفاده از چوب بی کیفیت را توصیه نمی کنیم زیرا نوع چوب تاثیر زیادی در استحکام و عمر مفید کلبه دارد. اما با کاهش عواملی مانند ارتفاع سقف، نوع در و پنجره و نوع رنگ استفاده شده می توانید یک کلبه چوبی با کیفیت و ارزان داشته باشید.

هزینه ساخت یک کلبه چوبی


هزینه خرید کلبه چوبی در چوب سازه ای بسته به نوع مصالح استفاده شده، روش ساخت و تعداد طبقات متفاوت است. تجربه نشان داده است که این میزان هزینه بسیار کمتر از هزینه سایر رقبا در این زمینه است.

در اینجا موارد مهم دیگری وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

در سال‌های گذشته فرآیند ساخت قاب‌ها و قاب‌های چوبی را توسعه داده‌ایم که نتیجه نهایی آن زیبایی مضاعف و دوست‌دار محیط‌زیست این خانه‌ها است که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های مراحل ساخت و بهره‌برداری می‌شود.

استفاده از پانل های برش خورده در خانه های چوبی و ویلاهای چوبی Artman Arta خیلی باعث ضایعات بسیار کمتر و سهولت در ساخت سازه های چوبی می شود.

تیم مهندسی آرتمان آرتا پاسارگاد با حضور در محل ساخت خانه تمامی مراحل را به صورت دستی انجام می دهد. آنها مواد مورد نیاز خانه شما را مستقیماً از کارخانه به محل ساخت کلبه چوبی یا خانه چوبی شما منتقل می کنند. آنها دقیقاً می دانند که چگونه چوب و پانل ها را برای سازگاری با محیط زیست ترکیب کنند و پس از اتمام کار، خانه ای خواهید داشت که از فناوری های به روز استفاده می کند تا مصرف انرژی را تا 60 درصد کاهش دهد. و سالها آن را تضمین می کند.

همچنین چوب و پانل هایی که استفاده می کنیم نسبت به سایر سیستم ها به انرژی کمتری نیاز دارند که منجر به استفاده از سیستم های گرمایش و سرمایش کوچکتر می شود. دستگاه های کوچکتر نیز مصرف برق را کاهش داده و انتشار کربن را کاهش می دهند.

یکی از دلایل اصلی پیشنهاد ما سازه های چوبی به شما این است که علاوه بر مقرون به صرفه بودن برای شما، کیفیت را نیز تضمین می کند، مهم نیست که چه رویایی برای خانه خود دارید.

برای تخمین قیمت، صرفه جویی در هزینه و پول و کسب اطلاعات بیشتر همین امروز با ما تماس بگیرید.

 

ساخت کلبه چوبی توسط گروه

بنیانگذاران گروه آرتمان آرتان پاسارگاد تنها تولید کننده تخصصی ویلاهای چوبی لوکس و مدرن از سال 1350 فعالیت مستقیم و مستمر خود را در صنعت ساختمان و پس از نیم قرن تلاش بی وقفه در بخشهای مختلف صنعت ساختمان و تولید انبوه آغاز کردند. واحدهای تجاری و اداری، مسکن خدماتی، شهرسازی و امثال آن توانستند اعتماد مشتریان را جلب کرده و وفاداری و فرهنگ ارتباط و احترام با مشتری را به عنوان یکی از چهره های شاخص فعال در بخش خصوصی و حوزه کارآفرینی ایجاد کنند. این منطقه متخصصان و پرسنل مجرب مجموعه آرتمن با بیش از 50 سال سابقه در ساخت انواع خانه های چوبی (در ابعاد مختلف، کف و طرح های بسیار زیبا) در کشورهایی مانند: ایتالیا، آلمان، آمریکا و در تمامی نقاط کشور عزیزمان ایران (تهران، کیش، کرج، شهرهای شمال کشور و ...) فعال می باشد. این مجموعه مفتخر است که زیر نظر پدر سازه های چوبی ایران در حال طراحی و اجرای این نوع سازه های زیبا و منحصر به فرد می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد