میکروبلیدینگ چیست؟

قیمت میکروبلیدینگ در اصفهان - اصفهان بین دویست هزار تا یک میلیون تومان است. در واقع نوع خدمات مورد نظر مشتری و نوع مدل کار، نوع خدمات آرایش دائمی بر قیمت میکروبلیدینگ تاثیر می گذارد.


میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ یک خال کوبی زیبایی است. میکروبلیدینگ ابرو توسط ابزارهایی انجام می شود که در این روش با ایجاد خراش سطحی روی پوست، رنگ به لایه های زیرین موهای ابرو زده می شود و این رنگ ها در زیر پوست و ابروهای نازک باقی می مانند. پرتر به نظر می رسد. میکروبلیدینگ با قرار دادن رنگدانه با ضربات کوچک و با استفاده از ابزار انجام می شود و رنگ با سوزن های کوچک زیر پوست فرو می رود. این روش حالت نیمه دائمی روی ابرو دارد و باعث زیبایی ابروها می شود. همانطور که گفته شد این روش نیمه دائمی است یعنی حدود 9 تا 15 ماه بسته به نوع چربی پوست و نحوه نگهداری آن حدود 3-2 سال ماندگاری دارد. طول عمر میکروبلیدینگ نسبت به خالکوبی های سنتی کمتر است زیرا میکروبلیدینگ نسبت به خالکوبی های سنتی به لایه های سطحی تر پوست تزریق می شود. روش میکروبلیدینگ بسته به موقعیت سالن و تخصص میکروکار می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد.


قیمت میکروبلیدینگ چنده؟ قیمت میکروبلیدینگ از 350 دلار تا 800 دلار و میانگین قیمت آن را می توان 400 دلار در نظر گرفت. اما پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد و نمی توان قیمت خاصی را برای میکروبلیدینگ ابرو در نظر گرفت. از آنجایی که عوامل مختلفی تعیین کننده قیمت میکروبلیدینگ هستند، از جمله مکان سالن می تواند در بالا یا پایین بودن قیمت نقش داشته باشد. نوع و جنس مواد استفاده شده برای کار نیز می تواند باعث افزایش قیمت میکروبلیدینگ شود. هر چه مواد و رنگ مورد استفاده برای میکروبلیدینگ کیفیت بالاتری داشته باشد، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. بعد از آن تجربه هنرمند خرد و آبروی فردی که به سراغ میکروبلندینگ کار فرد می رود بسیار مهم است زیرا بالاترین هزینه را برای شهرت و کار او می پردازند. هر چه تجربه و شهرت بیشتر باشد میکروبلیدینگ ابرو کاملتر می شود و قیمت کار نیز بسته به آن افزایش می یابد.


یک آرایشگر معروف می گوید: «این فرضیه که هر چه قیمت بالاتر باشد نتیجه بهتر می شود درست نیست و گرانی همیشه به معنای نتیجه بهتر نیست، اما می تواند به دلیل قیمت بالا باشد، میکرو با تجربه. هنرمند و کیفیت بهتر ابزار و مواد." . ”


میکروبلیدینگ یک روش نیمه دائمی است، بنابراین نیاز به تعمیر دارد و مشتریان مدتی بعد از اولین کار میکروبلیدینگ مراجعه می کنند و عملیات تعمیر را انجام می دهند و این هزینه برای آنها خواهد بود و باید بخشی از اطلاع از قیمت باشد. کار میکروبلیدینگ شما


قیمت میکروبلیدینگ در ایران

هزینه میکروبلیدینگ در ایران مانند سایر نمونه های خدمات زیبایی قیمت ثابتی ندارد.


در بین افرادی که مدرک تخصصی این کار را از مراکز معتبر میکروبلیدینگ بین المللی دریافت کرده اند، این هزینه ها از حدود 300 هزار تومان به بالا برآورد شده است.


هزینه میکروبیلدینگ و سایه ابرو بسته به نوع ابرو ممکن است در تهران حدود 200 تا 600 هزار تومان باشد. قیمت قلم میکروبلیدینگ نیز با توجه به برند و جنس آن متفاوت است و ممکن است بین 20 تا 50 هزار تومان قیمت داشته باشد.


http://vitattoo.ir/index.php/face-tattoo

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد