ژل را برای از بین بردن چین و چروک پوست تزریق کنید

حقوق پزشک

یکی دیگر از عوامل موثر در هزینه تزریق ژل، حقوق پزشک و خدمات کلینیک است. معمولاً پزشک و بیمار قبل از عمل با هم ملاقات می کنند تا ببینند چه چیزی باید انتظار داشته باشد. پزشک نوع پوست بیمار را بررسی می کند و بر این اساس بهترین گزینه درمانی را تجویز می کند. با توجه به بزرگی ناحیه، پزشک ممکن است چندین جلسه درمان تجویز کند تا خطری برای بیمار ایجاد نشود.


در برخی موارد ممکن است حجم ژل های تزریقی آنقدر زیاد باشد که پزشک نتواند آنها را در یک جلسه به منافذ پوست تزریق کند. بنابراین ۱ تا ۲ جلسه دیگر تجویز کنید تا روند به خوبی پیش برود. به طور کلی و با احتساب خدمات ارائه شده توسط کلینیک، دستمزد پزشک و درمانگاه حدود 400 هزار تا 500 هزار تومان به ازای هر سی سی است.


ژل را برای از بین بردن چین و چروک پوست تزریق کنید


مراقبت های بعد از عمل

مراقبت های بعد از عمل نیز بر هزینه تزریق ژل تأثیر می گذارد. پزشک ممکن است داروهای تقویت کننده مختلفی را برای کاهش تورم و کبودی ناشی از عمل تجویز کند. توجه داشته باشید که استفاده از این داروها اجباری است و در صورت عدم استفاده، روند بهبودی به تاخیر می افتد. همچنین برای جوانسازی و شادابی پوست بهتر است از کرم های مرطوب کننده استفاده شود که می تواند در هزینه تزریق موثر باشد.



بسیاری از افراد هنگام انتخاب روش های جوانسازی پوست دچار سردرگمی می شوند و نمی دانند کدام یک از چندین روش موثر را انتخاب کنند. برای این کار بهتر است به پزشکان و کلینیک های معتبر مانند کلینیک کاخ سفید در تهران مراجعه کنید تا پس از معاینه بهترین روش را به شما معرفی کنند. تزریق ژل یکی از بهترین گزینه های درمانی است و اغلب توسط پزشکان تجویز می شود. هزینه این روش به عوامل مختلفی بستگی دارد و دستمزد پزشک، ماندگاری ژل، میزان تزریق و ... بر آن تاثیر می گذارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد