بهترین محافظ صفحه نمایش

محافظ صفحه نمایش مات

محافظ صفحه نمایش مات در واقع یک محافظ کامل در برابر تمامی آسیب های احتمالی است و از ویژگی های آن می توان به ضد ضربه و ضد خش اشاره کرد. البته مزیت دیگر این است که نور خورشید روی صفحه نمایش گوشی شما تاثیر نمی گذارد به گونه ای که نور برگشتی نور خورشید را به چشم شما نمی فرستد یا بازتاب نور به شدت کاهش می یابد، علاوه بر این نام دیگری از این نوع، محافظ صفحه " به آن "ضد نور" نیز می گویند. تا جایی که من می دانم این نوع شیشه در کشور ما کمیاب یا کمیاب است.



محافظ صفحه نمایش براق

این نوع گلس زیبایی خاص و منحصر به فردی به گوشی شما می بخشد و باعث درخشش صفحه نمایش گوشی شما می شود، از دیگر نکات مثبت می توان به صاف و صاف بودن آن اشاره کرد. اگر مایعات، روغن ها یا نوشیدنی ها، اثر انگشت و گرد و غبار روی نوع براق شیشه نشست، می توانید به راحتی صفحه نمایش خود را با یک پارچه مرطوب پاک کنید. ضخامت این نوع شیشه فوق العاده نازک و o/33 میلی متر است. استک دوام و مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه و خط و خش دارد، نام دیگر این محصول است که به شیشه معروف است.



محافظ صفحه نمایش حریم خصوصی

این نوع شیشه به نظر من خیلی جالبه!! طراحی تیپ پریوسی به گونه ای است که فقط شما می توانید صفحه گوشی را ببینید و دیگران چیزی جز مشکی نمی بینند :) مثلا می توانید در مترو پیامک بزنید، فیلم ببینید، این را بررسی کنید، بدون دخالت در حین بررسی Be your phone. مزیت و تفاوت این نوع با سایر انواع عینک خصوصی سازی صفحه نمایش برای شماست و از دیگر ویژگی های آن می توان به کاهش نور آبی و پوشش ضد تشعشع اشاره کرد. همچنین در برابر ضربه و خراش 100% به لمس حساس هستند. آنها را حفظ کرده و دارای پوشش اولئوبوبیک برای کاهش اثر انگشت و لک هستند.



محافظ صفحه نمایش TPU

شیشه TPU چیست؟ این نوع محافظ صفحه چندان محبوب نیست، زیرا مشکلات زیادی دارد که مهمترین آنها نصب سخت آن است. برای نصب این پلاستیک انعطاف پذیر باید از اسپری یا حباب های زیادی که تشکیل می شود استفاده کنیم. بیایید آن را صاف کنیم! و همه این دلایل باعث می شود کاربر احساس راحتی نکند (به دلیل بافت پلاستیکی آن). ارزان است و بیشتر برای گوشی های ارزان قیمت و قدیمی کاربرد دارد، استفاده از این نوع شیشه برای محافظت از صفحه نمایش گوشی توصیه نمی شود.




محافظ صفحه نمایش PET

این نوع محافظ صفحه چندان محبوب نیست و در رده پایین تری نسبت به محافظ صفحه نمایش TPU قرار می گیرد. این شیشه از پلاستیک ساخته شده و محافظت آن در برابر خط و خش به قدری کم است که اگر گوشی را در دستان خود رها کنید قطعا صفحه نمایش آن آسیب می بیند، از مزایای این نوع می توان به قیمت ارزان، شیک و آسان، استفاده آسان اشاره کرد. و بادوام است، اما پیشنهاد خوبی برای محافظت از صفحه نمایش نیست.




محافظ صفحه UV

یکی از محافظ های صفحه نمایش که برای رفع مشکل انحنای گوشی ها عرضه شده و مشکلی مانند نپوشاندن کل صفحه نمایش یا گرد و غبار زیر شیشه را برطرف کرده است. بنابراین یکی از نقاط قوت این مدل، پوشش جهانی و صلبیت و استحکام آن است. این مدل از محافظ ها دارای مایع مخصوصی است که بخشی از مراحل نصب این گلس بر روی صفحه نمایش گوشی می باشد. گفته می شود نصب این نوع شیشه ها آسان است، اما در واقع اینطور نیست. نظرات بسیاری از کاربرانی که از این محصول استفاده کرده اند نشان می دهد که قادر به نصب این گلس نیستند و باعث آسیب دیدن سایر قسمت های گوشی مانند اسپیکر شده است. معایب این مدل گران بودن، سخت بودن و نصب سخت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد