پک کامل لوازم آرایش شامل چه مواردی است؟

اگر به فکر خرید لوازم آرایشی هستید یا می خواهید یک بسته کامل و کامل از لوازم آرایشی بخرید یا آن را هدیه دهید، ابتدا باید بدانید که یک پک کامل لوازم آرایش شامل چه چیزهایی است؟ و برای چه لوازم آرایشی باید به خرید بروید؟ در این مقاله همچنین به مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید پک لوازم آرایشی باید به آن توجه کنید می پردازیم.


پک کامل لوازم آرایش شامل چه مواردی است؟

سلامت نیوز : اگر به فکر خرید لوازم آرایشی هستید یا می خواهید یک بسته کامل و کامل از لوازم آرایشی بخرید یا آن را هدیه دهید، ابتدا باید خوب بدانید که پکیج کامل لوازم آرایش شامل چه مواردی می شود؟ و برای چه لوازم آرایشی باید به خرید بروید؟ در این مقاله همچنین به مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید پک لوازم آرایشی باید به آن توجه کنید می پردازیم.




پک لوازم آرایشی چیست؟

پس از تصمیم گیری برای خرید لوازم آرایش، به پک لوازم آرایشی، کیف یا جعبه ای گفته می شود که تمامی لوازم مورد نیاز برای آرایش را در خود دارد. اکثر بسته های هدیه لوازم آرایشی از یک یا دو برند هستند. اما اگر می خواهید برای خود لوازم آرایشی بخرید، می توانید سراغ بهترین لوازم آرایشی برندهای مختلف بروید.


لیست لوازم آرایشی زیرسازی آرایش

زیبایی و کیفیت آرایش تا حد زیادی به زیرسازی آن بستگی دارد. اگر پایه یا پایه آرایش شما خوب نباشد، یا نتیجه خوبی نخواهید گرفت یا آرایشتان خیلی زود پخش می شود.



رطوبت ساز

قبل از هر آرایشی باید سراغ مرطوب کننده رفت، مرطوب کننده باعث می شود رطوبت کافی به پوست برسد و پوست شاداب تر و زیباتر شود. همچنین از پخش شدن آرایش جلوگیری می کند.



آغازگر

استفاده از پرایمر برای صاف کردن سطح پوست، پوشاندن منافذ باز و افزایش ماندگاری آرایش روی پوست است. هر آرایش خوبی نیاز به پرایمر دارد.



کانسیلر

برای پوشاندن جای جوش، لک و سیاهی زیر چشم، کانسیلر یکی از لوازم آرایشی است که هرگز نباید فراموش کنید. کانسیلرها رنگ های متنوعی دارند، توصیه می کنم حداقل دو رنگ کانسیلر با کمی زرد و کمی سفید داشته باشید.



پالت کانتور

برای زاویه و کانتور صورت، باید یک پالت کانتور داشته باشید. با این پالت و آگاهی از اصول اولیه کانتور صورت، می توانید بینی قلمی تر و صورت خوش فرم تری داشته باشید.


کرم رنگ

بعد از کرم کانسیلر باید از کرم پودر برای زیرسازی مناسب پوست استفاده کنید. کرم پودر را بر اساس رنگ پوست و جنسیت خود انتخاب کنید. مراقب باشید که اگر پوست چرب دارید حتما از کرم پودر مخصوص پوست های چرب و غیرچرب استفاده کنید در غیر این صورت نه تنها جوش نمی زنید بلکه ماندگاری آرایشتان نیز کمتر می شود.


 پنکیک

بهترین پیشنهاد برای محو یا صاف کردن زیرسازی آرایش، استفاده از پنکیک مناسب است.


 

لیست لوازم آرایشی برای آرایش چشم

آرایش مناسب چشم می تواند زیبایی شما را چندین برابر کند. در هر آرایشی، هرگز از آرایش چشم غافل نشوید.


پرایمر چشم

پرایمر چشم پرایمر صورت متفاوت است. برای ماندگاری بیشتر سایه چشم و همچنین آبرسانی دور چشم، حتما قبل از سایه زدن از پرایمر چشم استفاده کنید.


 کانسیلر چشم

کانسیلر چشم یک لایه روی پرایمر است که کمک می کند رنگدانه های سایه چشم بیشتر دیده شود و می توانید سایه های طیفی زیبایی بزنید.


فر مژه

بخشی جدایی ناپذیر از هر بسته آرایشی برای فرم دادن و بلند کردن مژه ها است.


 

خط چشم

اگر از طرفداران خط چشم هستید، به خوبی می دانید که انواع خط چشم چقدر در تغییر حالت چشم، شادابی صورت و ... موثر هستند. حداقل یک خط چشم مشکی در بسته لوازم آرایشی خود داشته باشید.


 ریمل

ریمل ها انواع مختلفی دارند، برخی از آنها با مژه های کوچک حجم مژه ها را افزایش می دهند و برخی دیگر با برس مخصوص خود مژه ها را بلندتر و زیباتر نشان می دهند. بسته به پر بودن و بلندی مژه هایتان حتما یک ریمل یا ریمل در کیف آرایشی خود قرار دهید.


 پالت سایه چشم

آیا شما طرفدار سایه چشم روشن هستید یا دودی؟ در هر صورت، باید یک پالت سایه چشم، متشکل از رنگ های مورد علاقه و استفاده شده در کیف آرایشی خود داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد