چگونه یک ست غذاخوری مناسب را به صورت آنلاین انتخاب و خریداری کنیم؟

هنگام خرید میز ناهارخوری از ایران میز بهترین انتخاب ممکن را از نظر سبک و قیمت میز ناهارخوری داشته باشید. ما در ایران طیف وسیعی از میزهای غذاخوری داریم که می توانید به راحتی آنها را انتخاب کنید. از میزهای مدرن گرفته تا میزهای غذاخوری کلاسیک و میزهای ناهارخوری جمع و جور. در عین حال همواره سعی کرده ایم بهترین کیفیت و در عین حال رقابتی ترین قیمت را ارائه دهیم.


چگونه یک ست غذاخوری مناسب را به صورت آنلاین انتخاب و خریداری کنیم؟

ابتدا باید بدانیم به دنبال چه نوع میزی هستیم و بر اساس نیاز و سلیقه خود آن را انتخاب کنیم. برای سهولت در انتخاب میز ناهارخوری مورد نظرتان در زیر سعی کرده ایم انواع میز ناهارخوری را توضیح دهیم.


خرید میز ناهارخوری چوبی: امروزه اکثر میزهای ناهارخوری از چوب ساخته می شوند. البته برای سهولت در استفاده و نظافت بهتر است از ترکیب چوب و ام دی اف استفاده کنید. معمولاً میزهای غذاخوری چوبی از چوب راش و توسکا ساخته می شود. و صفحه آن بیشتر از ام دی اف روکش چوب است. برخی از میزهای ناهارخوری دارای رویه شیشه ای نیز هستند. روی برخی از آنها، لیوان روی صفحه چوبی قرار گرفته است.

خرید میز ناهار خوری شیشه ای: همانطور که در بالا گفته شد میز برخی از میزها شیشه ای است و زیبایی خاصی به ست ما می بخشد. اگرچه شیشه ای که به عنوان رویه میز ناهارخوری استفاده می شود به اندازه کافی ضخیم است، اما بهتر است ظروف خیلی داغ را مستقیماً روی آنها قرار ندهید.

خرید میز ناهار خوری فلزی: در گذشته میز ناهار خوری فلزی رواج بیشتری داشت و اکنون کمتر مشتری این مدل ها را انتخاب می کند.

خوشبختانه برخی از مدل های موجود در ایران فلزی و در عین حال شبیه به چوب هستند. این امر به دوام میز و صندلی ناهارخوری کمک زیادی می کند. برای رستوران ها هم گزینه خوبی است.

خرید میز ناهارخوری رستوران (تالار): توصیه ما به رستوران ها و تالارها خرید میز ناهارخوری فلزی با طرح چوب می باشد. این مدل ها بسیار بادوام و در عین حال زیبا هستند.

خرید میز ناهارخوری کوچک: با توجه به فضای کوچک برخی از آپارتمان ها، انتخاب میز کوچک گزینه بسیار مناسبی است. همچنین کسانی که می خواهند میز ناهارخوری در آشپزخانه قرار دهند نیز می توانند از این نوع میز استفاده کنند. میز ناهارخوری کوچک است به طوری که صندلی ها زیر میز تعبیه شده و در هنگام استفاده بیرون می آیند.

خرید میز ناهار خوری ABS (ABS): متریال به کار رفته در این محصولات بسیار مرغوب، بادوام و بهداشتی می باشد. ایران میز مدل های زیبای میز ناهارخوری EBS را ارائه می دهد. ماندگاری این میزها 50 سال می باشد. زیبایی و تنوع رنگ این محصولات چشم نواز است.

قیمت میز ناهارخوری در ایران را حتما بررسی کنید.

قیمت میز ناهار خوری هنگام خرید اینترنتی آن معمولا یکی از فاکتورهای مهمی است که مشتریان عزیزمان روی آن حساس هستند. بسیار خوب است که بتوانیم محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنیم، اما باید به عوامل دیگری مانند کیفیت و جنس چوب میز ناهارخوری و همچنین پارچه انتخابی توجه کنیم. ایران میز با توجه به عرضه مستقیم محصولات از تولید تا مصرف همواره سعی در ارائه قیمت های مناسب داشته است.


قیمت میز ناهارخوری

قیمت میز ناهارخوری در ایران به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. معمولا میزهای غذاخوری 4 نفره و همچنین میزهای ناهار خوری کوچک قیمت مناسب تری دارند. یکی دیگر از پارامترهای موثر بر قیمت پارچه انتخابی است.

قیمت میز ناهار خوری 4 نفره

پرفروش ترین مدل میز ناهارخوری در ایران میز همیشه یک میز ناهارخوری 4 نفره بوده است. حتی اگر 5 نفر خانواده دارید، می توانید با اضافه کردن یک صندلی از سرویس غذاخوری 4 نفره استفاده کنید. یا اگر دونفره هستید باز هم بهتر است یک میز ناهارخوری 4 نفره انتخاب کنید زیرا ممکن است زوج دیگری مهمان شما باشند.

قیمت میز ناهار خوری 6 نفره

میز ناهار خوری 6 نفره انتخاب خوبی برای خانواده های پرجمعیت است. معمولا قیمت میز ناهار خوری 6 نفره یک و نیم برابر با 4 نفر می باشد. در واقع میز کمی بزرگتر است و دو صندلی به آن اضافه شده است.

قیمت میز ناهار خوری 8 نفره و 10 نفره

اکثر مدل های موجود در سایت ایران میز به صورت میز ناهارخوری 8 نفره 10 نفره و حتی بزرگتر قابل تولید می باشد. اگر فضای بزرگی دارید توضیح ما باید انتخاب این مدل ها باشد زیرا ضمن اینکه زیبایی خاصی به خانه شما می دهد مهمانان شما نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. میز ناهارخوری بزرگ مزیت خوبی برای پذیرایی از مهمانان است. قیمت میز ناهار خوری 8 نفره تقریباً دو برابر 4 نفر است.

ارسال رایگان و نصب میز ناهار خوری:

ارسال میز نهارخوری به سراسر کشور رایگان می باشد. در صورت تمایل خریدار محترم شهرستان می توانیم ست ناهار خوری خریداری شده را با بار مخصوص حمل اثاثیه ارسال کنیم که در این صورت 50% هزینه بر عهده ایران میز و مابقی بر عهده خریدار می باشد.


https://www.dehkadehchoob.com/product-category/dining-table/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد