خرید کفش از تبریز

کفش می تواند یکی از مهم ترین و حساس ترین پوشش های بدن ما باشد که از پاهای ما مراقبت می کند. از آنجایی که می گویند پا قلب دوم انسان است، پس باید کفشی بخریم که استاندارد و راحت باشد. خرید کفش همیشه دغدغه بسیاری از افراد است و اکثر آنها نمی دانند کفش استاندارد چه ویژگی هایی دارد. به راستی چرا پا را قلب دوم بدن می نامند؟ چگونه یک کفش استاندارد را تشخیص دهیم؟ پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا به سرزمین جذاب کفش ها رفته و ویژگی های یک کفش با کیفیت را با هم بررسی کنیم.


کفش و سلامت بدن

بیایید کمی در مورد اهمیت خرید کفش استاندارد در سلامت بدن صحبت کنیم. کفشی که هر روز می پوشید می تواند بر سلامت بسیاری از قسمت های بدن تاثیر بگذارد، مانند؛


  • زانو ها
  • کمر
  • پنجه و پاشنه پا
  • مهره ها از کمر تا گردن

تاثیرگذار باشد شاید برایتان جالب باشد که بدانید یک کفش می تواند بر گردش خون ما در طول روز تاثیر بگذارد، زیرا در طول روز معمولا روی پا هستیم و طبیعتا بیشتر خون بدن ما در قسمت پایین بدن یعنی پا جمع می شود. با یک کفش استاندارد می‌توانیم خون جمع‌شده در قسمت‌های پایین‌تر را با نظم بهتری روان کنیم. انتخاب کفش مناسب می تواند به خوبی از کمردرد و قوس کمر جلوگیری کند. علاوه بر همه اینها کفش های پاشنه بلند در بین خانم ها بسیار محبوب شده است که علاوه بر جذابیت باعث ایجاد مشکلات زیادی در بین خانم ها می شود.



جنس کفش چیست؟!

اما سوال رایجی که در بین بسیاری از افراد پیش می آید این است که در هنگام خرید کفش باید به جنس آن توجه کرد یا این که جنس در کیفیت آن تاثیری ندارد؟ اگر بله، چه نوع کفشی بخریم؟ به طور قطع می توان گفت یکی از ویژگی های بارز و مهم در استاندارد یک کفش جنس آن است. برخی از کفش ها از پارچه، برخی از پلاستیک و برخی از چرم ساخته شده اند.


آن دسته از افرادی که به سلامت پا و بدن خود اهمیت می دهند، سراغ کفش های چرمی می روند. کفش های چرمی از آن دسته کفش هایی هستند که با نرمی و انعطاف بالایی که دارند دوام بالایی به شما می دهند و پاهای شما را به دنیایی نرم و راحت دعوت می کنند. پیشنهاد ما به شما استفاده از کفش های چرمی است، این نوع کفش ها ممکن است کمی گران باشند اما می توانید به این نوع کفش های با کیفیت به عنوان یک سرمایه گذاری بزرگ نگاه کنید. البته بعد از کفش های چرمی، کفش های پارچه ای مانند کتان نیز مناسب است.


خرید کفش از تبریز

اما همانطور که گفتیم کفش های چرمی را می توان یکی از بهترین کفش های ایران دانست. اما ممکن است ندانید این کفش ها را از کجا تهیه کنید. صنعت چرم و کفش در شهر تبریز از رونق بسیار بالایی برخوردار است و می توان این شهر را قطب تولید کفش چرمی ایران دانست. تبریز سالانه بیش از 60 درصد نیاز داخلی به کفش را تامین می کند که از این نظر یک رکورد محسوب می شود. اما کفش های چرم تبریز ویژگی های بسیاری دارند که افراد زیادی را به خرید کفش های چرمی از این شهر ترغیب می کند. از ویژگی های کفش چرم تبریزی می توان به موارد زیر اشاره کرد.


ماندگاری و زیبایی وصف ناپذیر

قابلیت تنفس

نفوذپذیری

راحتی بیشتر

سازگار با محیط زیست

بوی خوش

تعمیر و نگهداری آسان

شیک و…

یک کفش استاندارد قالب بزنید

اما یکی از مهم ترین ویژگی های یک کفش استاندارد فرم آن است. هنگام خرید کفش عمده باید به این نکته توجه کنید که اگر فرم کفش برای پای شما نامناسب باشد در دراز مدت پای شما آسیب می بیند. فرم پا نباید به انگشتان پا فشار بیاورد و به طور کلی انگشتان پا نباید فشرده شوند. فضای پنجه در کفشی که انتخاب می کنید باید به گونه ای باشد که انگشتان پا روی هم قرار نگیرند وگرنه در دراز مدت باعث انحراف و بدشکلی انگشتان پا می شود. فشار روی انگشت پا باید در همه جا پخش شود تا فشار اضافی به ستون فقرات شما وارد نشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد